zaterdag 8 november 2008

Het duurt even, maar .....

Het is al weer lang geleden dat ik wat scrapwerk heb laten zien. Het was ook al weer even geleden dat ik tijd had om wat te maken. Maar hier dan de producten van de laatste tijd. Zoals je snapt is het nog allemaal legolandweekend gerelateerd ;-).
In Billund en Legoland was het al prachtig herfst. Herfst vind ik (met de lente) het meest fotogenieke seizoen. Als je de foto's ziet ruik je de herfst. Heerlijk vind ik dat.



Een tijd geleden had ik een set envelop- en tag-boekjes van Donna Downey gekocht. Eén van de kleine tag-boekjes heb ik voor "Gezichten van Jeroen" (let niet op de spelfout :-)) gebruikt en een envelopboekje voor foto's van Tim in Legoland (zie aan het eind).



Deze panelen zijn van de "Kit of the month" van Creating Keepsakes. Ik vond ze leuk en heb ze gekocht. De legolandtrip was er precies geschikt voor.



Tim (en wij) genieten van Legoland (een paar foto's maar;-))

3 opmerkingen:

Alice zei

Hoihoi,

Tjonge, jonge, wat een creativiteit!!! En wat heb je het allemaal leuk gedaan. Vooral het gezichtenboekje vind ik erg leuk.

Goed weekend,

Groeten Alice

Birgit zei

Moooooooiii, Marga!!! Die boekjes zijn echt heel leuk en die panelen in de houder.... prachtig! Bijzondere herinneringen op een bijzondere manier gescrapt!

M@risk@ zei

Je hebt niet stilgezeten zeg. Prachtig om het zo te verwerken. Mooi ook hoe je de herfstfoto's gescrapt hebt. Gaaf idee!