zondag 22 februari 2009

Kijk,

toch weer een aantal LO's gemaakt. Het is vaak hollen of stilstaan.

Een oude lievelingsfoto. Jeroen en Tim waren nog zo schattig klein.


Koninginnemarkt 2008. De mannen vonden het leuk maar het duurde duidelijk te lang. Dat levert wel weer komische plaatjes op.



Grotten in de Jura, vakantie zomer 2008. Erg fraai.

ik heb toch weer een en ander gemaakt. Het is altijd hollen of stilstaan.

Sinds Harm een fototoestel heeft kom ik ook op de foto en dat vind ik wel erg leuk.


Omdat het zo fijn vroor kon er geschaats worden. Met school naar de ijsbaan. Bij deze LO heb ik eerst de foto's digitaal in een template verwerkt en dat weer op cardstock.


Deze foto's van onze stokrozen heb ik al heel lang. Het was toch lastiger scrappen dan ik had gedacht.


Ik ben gek op dierenfoto's (alleen op foto's, ben helaas geen dierenliefhebber). Deze foto's zijn gemaakt dit najaar in Safaripark de Beekse Bergen.


Dat was het eerst weer, tot een volgende keer.

2 opmerkingen:

M@risk@ zei

Idd heel jammer dat Scrap! gestopt is. Aan inspiratie ontbreekt het je niet zo te zien. Je heb weer prachtige layouts gemaakt. Leuk als je zelf ook op de kiek wordt gezet.

Alice zei

Gefeliciteerd met je prijs. Je gaat er vast en zeker een leuk project mee maken.

Groeten Alice