zondag 1 maart 2009

Varkensboekje

In de voorjaarsvakantie zijn we weer eens naar de spelerij/uitvinderij in Dieren geweest. Echt een aanrader! Omdat het koud was hebben we alleen de uitvinderij gedaan. Terwijl de jongens met van alles bezig waren (ze mochten eindelijk lassen) heb ik me weer een keer gewaagd aan figuurzagen. Dat lukte me nooit erg goed. Maar nu had ik dan toch een mooi varkensboekje gefiguurzaagd/figuurgezaagd (???)Thuis heb ik dat boekje verder afgemaakt en gevuld met mini-foto's van de jongens in de uitvinderij.





2 opmerkingen:

M@risk@ zei

Gefeliciteerd met het winnen van de Buzz challenge. Wat een ontzettend leuk boekje van een dagje weg. Zo konden zowel de jongens als jij mooi aan de slag. Bezig zijn en dingen uitproberen is prachtig voor ze.

Monique Helfrich zei

Leuk dat varkensboekje!!! En wat een productie de laatste tijd zeg. Lekker hè!?
Gefeliciteerd met de Buzz challenge!